Web Analytics

Web Analytics is onmisbaar voor het behalen van marketing doelstellingen. Via een optimale Google Analytics implementatie wordt het succes van de website én de marketing middelen inzichtelijk gemaakt. Gebruik web analytics bijvoorbeeld om het succes van de webshop te meten, te ontdekken wat de kwaliteit is van externe verkeersbronnen of welke landingpages het best converteren.

Web analytics is ideaal om te sturen op resultaat en zicht te krijgen op het online succes.

Google Analytics

Google Analytics

Met Google Analytics kan het complete bezoekerstraject op de website in kaart worden gebracht. Van entry tot exit en alles daar tussen in. Door KPI’s (Key Performance Indicatoren) te bepalen wordt duidelijk hoe de website en de verschillende verkeersbronnen presteren en waar verbeteringen mogelijk zijn voor meer bezoekers, leads of online sales.

Meer over Google Analytics

TrakkBoard

TrakkBoard

Marconcepts is officieel TrakkBoard partner, hét online KPI dashboard. Met dit online management dashboard worden in 1 overzicht KPI’s gevisualiseerd uit online en offline databronnen naar keus. Combineer statistieken van verschillende tools zoals web analytics, cpc advertising, affiliate marketing en social media in standaard of custom made grafieken.

Meer over TrakkBoard